Педагогічне ессе

Пошук мотивації учнів до вивчення іноземної мови

«Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина»
Йоганн Вольфганг фон Гете

Ще понад три століття тому великий чеський педагог Ян Амос Коменський дивувався з того, наскільки в сучасних йому школах вивчення іноземної мови було важким. Сучасна педагогічна практика також не вільна від проблем трьохсотрічної давності.
Мій педагогічний стаж розпочався у 2009 році,коли я почала працювати викладачем англійської мови в технічному вузі. Робота специфічна, адже ставлення до вивчення іноземної мови,учнів технічних професій, іноді буває пасивним. «Для того,щоб шити мені не потрібна англійська мова…» , - або,щось на кшталт цього можна почути часто від учнів. Тому перше завдання, яке я перед собою поставила – це підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови. Я стараюсь завжди іти в ногу з часом, застосовую на уроках різноманітні методики, стараюсь підбирати цікаві учням теми, обговорювати їхні проблеми. На даний час працюю над проблемою удосконалення уроку засобами інноваційних технологій, та використання мовного портфоліо, як один з актуальних методів та засобів розвитку інноваційної особистості. Основна суть портфоліо — «показати все, на що ти здібний». Педагогічна філософія портфоліо пе­редбачає зміщенні акценту з того, що учень не знає і не вміє, на те, що він знає і вміє з певної теми, розділу; інтеграцію кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки. Діти з радістю змінюють види діяльності, працюють творчо, готують проекти й складаюсь своє портфоліо з метою самооцінки та пошуку мотивації для вивчення англійської мови. Використовую завжди безмежні можливості інтернету для роботи, підготовки до уроків, створення роздаткових матеріалів. Основне бажання – і вчителя, і учня, спільні зусилля,бо в педагогіці є речі, яких неможливо навчити. Погодьтесь, що часто процес навчання перетворюється на процес заставляння до навчання. Проте це не є дієвий спосіб,бо як правило,людину неможливо навчити,якщо вона саме цього не хоче. Натомість, якщо в учня є цікавість до предмету, який він вивчає, він з радістю буде сприймати все, що пов’язане з ним, а також буде намагатися дізнатись щось самостійно.
      Кожен вчитель шукає сьогодні такі стежки до душ учнів, щоб завоювати у них довіру і викликати інтерес до самого простого процесу оволодіння знаннями і виховання у собі найкращих людських рис.









Немає коментарів:

Дописати коментар